[O1] Włączona klima = falowanie obrotów na jałowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dj1910
    Classic
    • 2017
    • 2
    • AGU 1.8 20VT 150 KM

    [O1] Włączona klima = falowanie obrotów na jałowym

    ta łatwiej pogadać i pooglądać niż się zmęczyć :wink:
  • dj1910
    Ambiente
    • 2014
    • 166

    #2
    [O1] Włączona klima = falowanie obrotów na jałowym

    Witam

    Czy to jakiś wart uwagi objaw ? Włączam klimę i na jałowym zaczynają trochę falować obroty.

    Kwestia prądowo-napięciowa czy ten typ tak ma ? Efekt bardziej widoczny na LPG (wreszcie ogarnięty), na benzie mniejsza skala.

    Komentarz

    • matrix_pl
      Elegance
      • 2010
      • 758

      #3
      dj1910, mam dokładnie tak samo przestałem zwracać uwagę
      Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

      Komentarz

      • krisoctav
        Rider
        • 2008
        • 417

        #4
        cewka zapłonowa do wymiany podłącz vaga czy ma jakieś błedy ale u mnie również przy klimie miałem taki problem i wymiana cewki jak ręką odjął


        przy tej okazji wymieniałem również kable plus świece

        Komentarz

        • dj1910
          Ambiente
          • 2014
          • 166

          #5
          Błędów niet, chyba że trzeba sprawdzić przy właczonej klimie

          Komentarz

          • matrix_pl
            Elegance
            • 2010
            • 758

            #6
            krisoctav, u mnie też brak błędów czasami łapie wypadnie zapłonu na randomowych cylindrach
            Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

            Komentarz

            • krisoctav
              Rider
              • 2008
              • 417

              #7
              u mnie również nie było błędów a po wymianie cewki jak odjął
              teraz również tylko w innym aucie wymiana cewki również pomogła ogólnie to jest tak że benzynie cewka działa elegancko jednak zmiana na gaz powoduje że to co na benie było oki to już na gazie już jest kiepsko najszybciej to albo podmienić na inną sprawną i pojeździć lub chociaż wykręcić ją i zobaczyć czy nie jest obudowa popękana u mnie była

              Komentarz

              • pablokinah
                Rider
                • 2010
                • 574

                #8
                Problem tkwi w klime albo osuszacz jest zapchany lub czujnik ciśnienia czynnika na końcu sprzęgło klimy
                jakby co posiadam kabel vag

                Komentarz

                • dj1910
                  Ambiente
                  • 2014
                  • 166

                  #9
                  No klimy w tym aucie jeszcze nie serwisowałem wiec niedlugo mnie to czeka - moze bedzie coś z tego co piszesz.

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez pablokinah
                    Problem tkwi w klime albo osuszacz jest zapchany lub czujnik ciśnienia czynnika na końcu sprzęgło klimy
                    Proponuję zerknąć na ciśnienia w układzie, zamiast pisać o wszystkim i niczym.
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • pablokinah
                      Rider
                      • 2010
                      • 574

                      #11
                      Zamieszczone przez robekcool
                      zamiast pisać o wszystkim i niczym.
                      Piszę o jednym temacie i w kolejności jak zerknąć , u mnie akurat takie objawy powodował zapchany osuszacz .
                      jakby co posiadam kabel vag

                      Komentarz

                      • ruwado
                        RS
                        • 2009
                        • 14888
                        • Octavia IV (NX3)

                        #12
                        U mnie po włączeniu klimy obroty skaczą wyżej i to chyba prawidłowy objaw, ale później nie falują (poza TTTM silnika BFQ ) tylko są wyższe - i tyle.
                        pozdrawiam - Darek

                        Komentarz

                        • pablokinah
                          Rider
                          • 2010
                          • 574

                          #13
                          Zamieszczone przez ruwado
                          U mnie po włączeniu klimy obroty skaczą wyżej i to chyba prawidłowy objaw, ale później nie falują (poza TTTM silnika BFQ ) tylko są wyższe - i tyle.
                          Tak prawidłowo
                          jakby co posiadam kabel vag

                          Komentarz

                          Pracuję...